Image
Levering voor 20u
Voor 20u besteld, morgen geleverd
Image
Click & Collect icoon
Click & Collect
Image
stockartikels icoon
+ 15.000 stockartikels
Image
ProClub icoon
ProPoints bij elke aankoop
Image
icoon locatie altijd dichtbij
Slechts 15 min rijden

Achter de schermen

Nachtkluis

Service door

echte mensen

De beschikbaarheid van dringende materialen voor en na de openingsuren van de ProShop, is een enorme meerwaarde voor de klant.
Abigaël

Abigaël De Koeyer is Baliemedewerker ProShop Zele.

Image
Abigael in ProShop Zele bij de Nachtkluis

Wat is de nachtkluis?

 

Een kluis waar klanten hun materiaal kunnen ophalen als we gesloten zijn.

 

Op die manier kunnen zij buiten de openingsuren toch nog geholpen worden.

 

Welke boodschap wil je meegeven aan klanten die nog geen gebruik maken van de nachtkluis?

 

Ik raad ze aan het zeker eens te proberen!

 

De beschikbaarheid van dringende materialen voor en na de openingsuren van de ProShop, is een enorme meerwaarde voor de klant.

Ontdek de antwoorden van Abigaël
Hoe worden de bestellingen in de nachtkluis georganiseerd om ervoor te zorgen dat klanten snel en gemakkelijk hun bestellingen kunnen afhalen?

Afhankelijk van het artikel steken wij dit in een doos of eventueel op een kar zodat zij dit gemakkelijk kunnen inladen bij ophaling.

Welke veiligheidsmaatregelen zijn er genomen om de kluis en de inhoud ervan te beschermen?

Iedereen die in de nachtkluis kan, heeft een persoonlijke code.

 

Men kan niet zomaar binnen in de nachtkluis. Momenteel is onze nachtkluis in 3 delen gesplitst. Het is de bedoeling dat er nog een deur bij elk deel komt zodat alles nog beter beveiligd is.

Welke feedback heb je ontvangen van klanten over de nachtkluis-service?

De meeste gebruikers zijn heel tevreden en vinden het zeker een meerwaarde. Want zo kunnen ze ’s avonds na sluiting of ’s morgens voor opening toch materialen ophalen die ze snel nodig hebben.

Hoe verloopt de communicatie met klanten die gebruik maken van de nachtkluis-service? Worden ze op de hoogte gehouden van de status van hun bestelling?

De meesten bellen hun bestelling door. Wij schrijven het op en leggen vervolgens alles klaar in de kluis.

 

Bij onduidelijkheden of als er een artikel niet meer voorradig is, laten we dat weten aan de klant en stellen we een alternatief voor indien mogelijk. De leveringsbon wordt bij in de nachtkluis gelegd.