Image
Levering voor 20u
Voor 20u besteld, morgen geleverd
Image
Click & Collect icoon
Click & Collect
Image
stockartikels icoon
+ 15.000 stockartikels
Image
ProClub icoon
ProPoints bij elke aankoop
Image
icoon locatie altijd dichtbij
Slechts 15 min rijden

Achter de schermen

Centrale projectcoördinatie

Een aanspreekpunt

voor jouw residentieel project

Alle communicatie verloopt via één persoon. De coördinator kan steeds kort op de bal spelen en waken over de totale planning.
Shirley

Shirley Hullebus is Teamlead Projectcoördinatie op de residentiële projectafdeling in Brugge.

Image
Shirley projectcoördinatie Brugge

Wat zijn de voordelen van het hebben van één aanspreekpartner gedurende het hele project?

 

De centrale communicatie zorgt voor een vlotte doorstroom van actuele informatie aan alle partijen.

Een groot voordeel is ook dat de coördinator op de hoogte is van specifieke zaken waarbij, voor een bepaalde installateur/bouwpromotor, eventueel dient rekening gehouden te worden. Dit kan gaan van voorkeursmerken tot specifieke technische vereisten.

 

 

Welke boodschap wil je meegeven aan klanten die nog niet samenwerken met STG voor projecten?

 

Als je op zoek bent naar een stabiele partner met ervaring en kennis in residentiële projecten, twijfel niet langer!

Ga de samenwerking met ons aan.

 

Ontdek de antwoorden van Shirley
Wat doet de afdeling Projectcoördinatie?

We verzorgen de complete coördinatie van residentiële projecten van A tot Z.

 

Vanaf de opstart tot het laatste artikel uitgeleverd is. En zelfs eventuele nazorg voor beperkte tijd na het project.

Hoe zorgen jullie ervoor dat alle betrokken partijen goed worden geïnformeerd en op de hoogte gehouden worden gedurende het project?

De betrokken partijen hebben één vast aanspreekpunt waarbij ze steeds terecht kunnen.

 

Alle communicatie verloopt via deze persoon die zorgt voor de doorstroom van info tussen verschillende partijen (showroom, installateur, bouwpromotor). De coördinator kent het project door en door en kan steeds kort op de bal spelen en actuele info verschaffen.

Hoe speelt de projectdienst een rol bij het bewaken van de projectplanning en het halen van de gestelde deadlines?

Bij de start van het project wordt steeds geïnformeerd naar de deadline en de coördinator waakt erover dat deze zoveel mogelijk gehaald wordt.

 

We doen dat door:

  • particulieren aan te sporen om langs te komen voor hun sanitaire keuze
  • in nauw contact te blijven met de Toonzaal
  • hun te herinneren eventuele vervolgafspraken in te plannen
  • de klanten te contacteren voor een definitief akkoord
  • de installateur te contacteren voor een plaatstingsdatum
  • de goederen op het juiste moment in bestelling te plaatsen bij de leveranciers

 

Indien de planning tijdens de loop van het project wijzigt, wordt hier ook rekening mee gehouden bij het bepalen van de data voor het bestellen van de materialen.

Welke feedback krijgen jullie van klanten na voltooiing van een sleutel-op-de-deur woningproject?

Onze coördinatoren hebben verschillende bouwpromotoren/installateurs die al jarenlang steeds opnieuw voor STG kiezen als partner voor hun residentiële projecten.

 

Het vast aanspreekpunt en de vertrouwde, efficiënte werkwijze dragen bij tot het goede verloop en verlicht veel administratief werk bij hun.

Wat zijn enkele uitdagingen waarmee de projectdienst te maken kan krijgen bij het opvolgen van een project van A tot Z?

De planning van residentiële projecten is vaak heel grillig.

 

Omdat vele partijen samenwerken (vloeren, ramen, verwarming,…) zijn er veel factoren die de planning kunnen beïnvloeden. Some wordt de levering van de sanitaire toestellen daardoor enkele maanden opgeschoven.