Image
Levering voor 20u
Voor 20u besteld, morgen geleverd
Image
Click & Collect icoon
Click & Collect
Image
stockartikels icoon
+ 15.000 stockartikels
Image
ProClub icoon
ProPoints bij elke aankoop
Image
icoon locatie altijd dichtbij
Slechts 15 min rijden

Join the ProClub!

Al meer dan 2600 professionals

gingen je voor

Al een webshopaccount Nog geen webshopaccount
Image
Jij staat centraal

Wel een webshopaccount maar nog geen lid van de STG ProClub?


Je bent maar enkele stappen verwijderd om lid te worden van de leukste Club.

 

  1. Log in op stg-pro.be
  2. Doe dit zeker met een administratoraccount
  3. Klik op ‘STG ProClub’ in de witte menubalk
  4. Klik op ‘Word nu lid’ 
  5. Klik op ‘STG Spaarprogramma’
  6. Vervolledig jouw gegevens
  7. Klik op inloggen

 

Naar stg-pro.be

 

Alle voordelen van STG ProClub

Image
Jij staat centraal

Nog geen webshopaccount en dus nog geen lid van de STG ProClub?


Je bent maar enkele stappen verwijderd om lid te worden van de leukste Club.

 

  1. Ga naar stg-pro.be
  2. Klik op ‘Nog geen account?’
  3. Vul jouw gegevens in
  4. Jouw aanvraag wordt persoonlijk nagekeken en jouw account wordt aangemaakt
  5. Je ontvangt een mailtje met jouw persoonlijke login
  6. Klik nu op STG ProClub in de witte menubalk

 

Naar stg-pro.be

 

Alle voordelen van STG ProClub

Super dat ik geen extra account of login hoefde aan te maken om lid te worden. Alles loopt via mijn STG webshopaccount. Van daaruit kan ik eenvoudig naar de ProClub omgeving doorklikken.
ProClub lid
Veelgestelde vragen
Ik heb nog geen webshopaccount. Hoe kan ik lid worden?

Ga naar stg-pro.be en klik op ‘Nog geen account?’, vul hier al jouw gegevens in om een webshopaccount aan te vragen.

 

Toetreden tot de STG ProClub kan enkel met een webshopaccount, hierop zijn geen uitzonderingen mogelijk.

Zijn meerdere gebruikers per bedrijf mogelijk?

Samen sparen doe je zo:

 

  • ProPoints worden gespaard op bedrijfsniveau per klantnummer.
  • Per bedrijf kunnen meerdere gebruikers toegelaten worden tot de STG ProClub.
  • Per gebruiker kunnen persoonsgegevens worden bewaard zoals naam, voornaam, verjaardag…
  • Elke gebruiker van eenzelfde bedrijf heeft toegang tot hetzelfde ProPointsaldo. De ProPoints worden niet verdeeld per gebruiker.
  • Per gebruiker kan via de gebruikersrechten aangegeven worden of hij/zij toegang mag hebben tot alleen Benefits of Benefits én Spaarprogramma.
Hoe kan ik de gebruikersrechten wijzigen?

Gebruikersrechten kunnen enkel gewijzigd worden door de administrator op onze webshop.

 

  1. Log in op onze webshop stg-pro.be. Doe dit zeker met jouw admin account.
  2. Klik op ‘Instellingen’.
  3. Klik op ‘Gebruikersbeheer’.
Waar kan ik zien hoeveel ProPoints ik al gespaard heb?

 

Bovenaan rechts in de STG ProClub is het ProPointsaldo zichtbaar. Een gedetailleerd overzicht staat onder ‘Mijn ProPoints’.

Kunnen ProPoints toegekend worden met terugwerkende kracht?

 

Neen, ProPoints worden automatisch toegekend vanaf inschrijvingsdatum.

Hoe komt het dat mijn ProPointsaldo gedaald is?
  • Wanneer goederen geretourneerd worden, wordt het saldo verminderd.
  • Wanneer je cadeaus bestelt in de cadeaushop wordt jouw ProPointssaldo verminderd met de waarde van de bestelde cadeaus.
Zijn de ProPoints onmiddellijk zichtbaar na het plaatsen van een order?

 

Neen, ProPoints worden op geregelde tijdstippen toegekend na facturatie.

Kunnen ProPoints vervallen?

 

Minimum 1 cadeaushopbestelling per 12 maanden volstaat om jouw ProPoints niet te laten vervallen.

Wat als de gebruiker met administratorrechten het bedrijf verlaten heeft?

 

Stuur een mail naar support.ecom@stg-group.be om deze gebruiker te verwijderen.

Ik heb een vraag over mijn cadeaubestelling.

 

Neem contact op met de klantenservice via info@stg-proclub.be of +32 2 585 99 80.

Bereikbaar op werkdagen tussen 9u en 17u.